كاهش دماي تهران تا ۱۰ درجه

به برترين وبگاه تخصصي تكنولوژي و موبايل ايران و جهان خوش آمديد.

كاهش دماي تهران تا ۱۰ درجه

۱۱ بازديد

اداره كل هواشناسي استان تهران اگرچه نشان دهنده بارندگي در نيمه شمالي استان است ، اما از فردا شب تا صبح شنبه (17 اكتبر تا 1 نوامبر) ميانگين افت دما را بين 6 تا 10 درجه سانتيگراد گزارش كرد. به گزارش مجله زنده خبري بر اساس داده ها و نقشه هاي پيش بيني وضع هوا …

كاهش دماي تهران تا ۱۰ درجه https://livemag.ir/2021/10/كاهش-دماي-تهران-تا-۱۰-درجه/ https://livemag.ir/2021/10/كاهش-دماي-تهران-تا-۱۰-درجه/#respond Mon, 18 Oct 2021 12:54:32 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/10/كاهش-دماي-تهران-تا-۱۰-درجه/ اداره كل هواشناسي استان تهران اگرچه نشان دهنده بارندگي در نيمه شمالي استان است ، اما از فردا شب تا صبح شنبه (17 اكتبر تا 1 نوامبر) ميانگين افت دما را بين 6 تا 10 درجه سانتيگراد گزارش كرد. به گزارش مجله زنده خبري بر اساس داده ها و نقشه هاي پيش بيني وضع هوا …

اداره كل هواشناسي استان تهران اگرچه نشان دهنده بارندگي در نيمه شمالي استان است ، اما از فردا شب تا صبح شنبه (17 اكتبر تا 1 نوامبر) ميانگين افت دما را بين 6 تا 10 درجه سانتيگراد گزارش كرد.

به گزارش مجله زنده خبري بر اساس داده ها و نقشه هاي پيش بيني وضع هوا در دو روز آينده ، آسمان استان تهران صاف تا قسمتي ابري و گاهي همراه با وزش باد پيش بيني مي شود.

وزش باد نسبتاً شديد تا شديد در برخي نقاط از بعدازظهر فردا تا عصر پنجشنبه (17 تا 29 آنلاين) به ويژه در مناطق جنوبي و غربي استان با احتمال وقوع طوفان گرد و خاك موقت پيش بيني مي شود. از ظهر چهارشنبه (19 آنلاين) با ظهور سيستم بارشي ، ابرها به تدريج افزايش يافت و از عصر چهارشنبه تا عصر جمعه (18 تا 30 اكتبر) در ساعات خاصي ، در ارتفاعات با باران و برف و در شمال به نصف بارش استان گاهي همراه با وزش باد شديد. در اين مدت بارش پراكنده در نيمه جنوبي استان دور از انتظار نيست.

سه شنبه شب در مقابل شنبه صبح (17 اكتبر تا 1 نوامبر) ميانگين كاهش قابل توجه دما بين 6 تا 10 درجه سانتيگراد پيش بيني مي شود و مه ملايمي در ارتفاعات از پنجشنبه شب تا ظهر جمعه (20 تا 30 اكتبر) پيش بيني مي شود. به

به گزارش اداره كل هواشناسي تهران ، ورامين با حداكثر دماي 30 درجه سانتي گراد در 24 ساعت گذشته گرمترين نقطه استان تهران گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (26 آنلاين) نيمه ابري ، در وسط روز ، بادي و گاهي نيمه ابري خواهد بود. دماي تهران در اين روز با حداكثر و حداقل دماي 20 و 8 درجه سانتي گراد پيش بيني مي شود.

آسمان پايتخت روز بعد (19 آنلاين) قسمتي ابري و بادي ، در بعد از ظهر قسمتي ابري با احتمال بارش باران است و دماي هوا در گرمترين و سردترين ساعت به 18 و 6 درجه سانتيگراد مي رسد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/10/كاهش-دماي-تهران-تا-۱۰-درجه/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.