قيمت خريد و مشخصات تلويزيون 65 اينچ ال جي 65up7750

به برترين وبگاه تخصصي تكنولوژي و موبايل ايران و جهان خوش آمديد.

قيمت خريد و مشخصات تلويزيون 65 اينچ ال جي 65up7750

۱۱ بازديد

قيمت تلويزيون براي بسياري از افراد جزء اولين عامل مدنظر براي انتخاب و خريد آن مي باشد. برخي ديگر علاوه بر قيمت فاكتورهايي مانند خوش فرم بودن و ظرافت طراحي، كيفيت صدا و تصوير و ميزان بهره مندي از امكانات هوشمند را هم در نظر مي گيرند. Sports Alert در تلويزيون 65 اينچ ال جي UP7750 به خوبي اين مشكل را حل مي كند. در واقع، اين پردازشگر نويزهاي موجود در ويديوها راشناسايي كرده و آن ها را پاك مي كند تا بهترين كيفيت رنگ و بالاترين درجه ي كنتراست را در تلويزيون ال جي 65UP7750 ارائه كند.

اين ويژگي با استفاده از حسگري كه در تلويزيون تعبيه شده است كار مي كند ، ميزان نور محيط به طور خودكار بررسي مي شود و نور صفحه با توجه به ميزان نور محيط تنظيم مي شود. هنگامي كه كاربر يك تصوير تيره را مشاهده مي كند ، روشنايي صفحه كاهش مي يابد تا تصوير را با جزئيات بيشتري به كاربر نشان دهد.

تلويزيون LG 65UP7750 از پردازنده قدرتمند a5 AI 4K استفاده مي كند كه از الگوريتم هايي مانند يادگيري عميق و همچنين هوش داخلي بسيار قدرتمند براي انتقال تصاوير فوري و بهبود كيفيت تصاوير خود استفاده مي كند. كاملترين مرجع تعمير و خريد انواع تلويزيون در صورتي كه مايل به خريد تلويزيون هستيد حتما از مطالب ... خاطر نشان ميكنيم.تمامي كالا هاي عرضه شده در فروشگاه داراي ضمانت بازرگاني-ضمانت اصالت - ضمانت سلامت فيزيكي( تا هنگام تحويل كالا) مي باشند.

تلويزيون 65 اينچ ال جي 65up7750

مزاياي موجود در خريد اينترنتي باعث مي شود مدت زمان تلف شده در خريد فيزيكي را جبران كنيد. چگونه اعتماد كنيم ؟ مهم ترين سوال و اولين سوالي است كه مشتري هاي ما بعد از اينكه تصميمشان براي خريد نهايي شد از ما ميپرسند؟ اعتماد دليل مي خواهد. براي خريد آسانتر و راحت راهنماي خريد را مطالعه كنيدبراي مشاهده راهنماي خريد اينجا كليك كنيد . منوي دسته بندي هاي خود را در تنظيمات سربرگ در بخش منوي موبايل مشخص كنيد.

دوزين كالا بزرگ‌ترين وارد كننده لوازم خانگي كشور كشور، اينك در آستانه‌ي دهمين سال فعاليت، با گستره‌اي از كالاهاي متنوع براي تمام اقشار جامعه و هر رده‌ي سني، براي كاربران خود «تجربه‌ي لذت‌بخش يك خريد اينترنتي» را تداعي مي‌كند.

«ارسال سريع»، «ضمانت بهترين قيمت» و «تضمين اصل بودن كالا» سه اصل اوليه است كه دوزين كالا از نخستين روز تاسيس سعي كرده به آن پايبند باشد و با رعايت اين سه اصل، هرسال، حوزه‌هاي تازه‌اي را در فروش كالا و خدمات، به دايره‌ي فعاليت خود افزوده است. اين دو محصول از توليدات ال جي بوده كه داراي صفحه نمايشگر 65 اينچي بوده و از كيفيت تصوير و رزولوشن يكساني معادل 3840 × 2160 پيكسل برخوردارند.

زندگي هشمند و راحت را با تلويزيون Up7750 ال جي تجربه كنيد

به كمك گيره هايي كه در جعبه به همراه محصول وجود دارد مي تونيد كابل هاي تلويزيون را منظم نماييد و فضاي پشت تلويزيون را مديريت و مرتب كنيد. شما مي توانيد قيمت تلويزيون ال جي UP7750 سايز 65 اينچ را در اين صفحه مشاهده كنيد.

همچنين مي توانيد آن را با قيمت ارزان، گارانتي و تضمين اصالت و سلامت كالا از فروشگاه سلام بابا خريداري نماييد. در صورتي كه به تلويزيون با كيفيت تري براي مصارف خانگي و تماشاي فيلم احتياج داريد، مي توانيد به سراغ تلويزيون ال جي UP8150 برويد. اگر به دنبال تلويزيوني با قيمت ارزان تر براي تماشاي فيلم و استفاده روزمره هستيد، تلويزيون ال جي UP7600 مي تواند گزينه مناسبي براي شما باشد. تلويزيون ال جي مدل 65UP7750 يك تلويزيون 65 اينچي با كيفيت 4K UHD است.

تلويزيون 65 اينچ ال جي مدل 65up7750

تلويزيون ال جي 65UP7750 داراي سيستم صوتي دو كاناله با بلندگوهاي Down Firing مي باشد. توان خروجي صدا دي اين تلويزيون 20 وات مي باشد و صدايي رسا را توليد مي كند. تلويزيون اسمارت 65UP7750 ال جي به سيستم عامل WebOS نسخه 6 مجهز شده است كه ورژن جديد اين سيستم عامل به شمار مي رود. منوي جديد ال جي محتواها و سرگرميها را به صورت يكجا در اختيارتان مي گذارد. امكان اتصال به اينترنت از طريق واي فاي و يا درگاه اترنت هم فراهم شده است. همچنين از طريق فروشگاه ال جي مي توان برنامه هاي مختلف را دانلود و نصب نمود.

لينك دانلود برنامه LG ThinQ در اين قسمت قرار گرفته است و شما مي توانيد متناسب با سيستم عامل گوشي هوشمند خود آن را دانلود نماييد. با دانلود اين برنامه مي توانيد تلويزيون اسمارت ال جي خود را مديريت كنيد. كمپاني ها هرسال در توليدات خود تغييراتي جهت پيشرفت و افرايش امكانات آن اعمال ميكنند. با وجود قابليت Game Optimizer در تلويزيون 2021 ال جي UP7750 شما مي توانيد تمام تنظيمات مربوط به بازي را در يك مكان مشاهده كنيد و آن ها را فعال يا غير فعال كنيد.

فروشگاه‌هاي اينترنتي

قابليت HGiGدر تلويزيون هوشمند 4K ال جي مدل 65UP7750 مي تواند به كمك تشخيص عملكرد تلويزيون و كيفيت تصوير تجربه يك بازي با هيجان بالا و كيفيت HDR را در اختيار كاربران قرار دهد. شركت ال جي با توليد تلويزيون ال جي up7750 اين امكان را فراهم ساخته تا محيط هاي شما را به فضايي هوشمند تبديل كند. در اين محصول با كمك گرفتن از فناوري ThinQ يك تلويزيون اسمارت را توليد نموده اند.

فناوري ThinQ يك فناوري مخصوص شركت ال جي مي باشد كه در تلويزيون هاي رده بالا به كار رفته است. فناوري هاي UP7750 از جمله LG voices Search و Intelligent voice Recognition كمك مي كند به صورت دستيارهاي صوتي تلويزيون را كنترل و در نهايت مديريت نماييد. خيلي اوقات پيش آمده در حال تماشاي يك فيلم هستيد و‌ كنجكاو خواهيد شد در مورد فيلم، سازنده و بازيگران اطلاعات داشته باشيد در حالت عادي بايد با گوشي خود از اينترنت جستجو و نيازمندي هاي خود را بيابيد.

منزل تان هوشمند است؟ پس به احتمال زياد خيلي خوشحال مي شويد اگر بتوانيد از طريق نمايشگر تلويزيون تان ابزار و وسايل هوشمند موجود در منزل تان را كنترل كنيد،Apple Homekitاين فرصت را براي شما فراهم مي كند. از ديگر امكانات بخش تصوير مي‌توان به قابليت HDR Dynamic Tone Mapping اشاره كرد.

اين قابليت عملكردي همچون HDR دارد اما تفاوت آن اين است كه به طور كلي كنتراست را افزايش نمي‌دهد. بلكه قسمت‌هايي از تصوير كه بي‌كيفيت هستند را شناسايي كرده و تنها جزئيات آن قسمت را تقويت مي‌كند. تنها كاربراني كه اين كالا را خريداري نموده‌اند مي‌توانند در ارتباط با اين كالا نظر دهند. محافظ صفحه تلويزيون يك محافظ شفاف است كه روي يك تلويزيون تخت (ال سي دي – ال اي دي – – كرو – منحني – كيو ال اي دي ) وصل ميشود تا از صفحه نمايش تلويزيون در برابر اسيب محافظت كند و باعث شكستن، خراش، اثر انگشت ،برخورد...

كيفيت تصاوير در اين تلويزيون 4k مي باشد و رزولوشن آن 3840x 2160 پيكسل مي باشد . با استفاده از فناوري HDR هيچگونه نكته اي را درون تصاوير از دست نمي دهيد . اين فناوري شدت و دقت رنگ را افزايش مي دهد و تمام جزئيات را برجسته مي كند تا هيچ رازي در پشت پرده تصاوير باقي نماند و شما حتي در تاريك ترين صحنه ها هم بتوانيد تمام قسمت ها را بخوبي ببينيد . اين فناوري با افزايش كنتراست تصاويري بسيار زيبا و طبيعي را ارائه مي دهد . جهت ارتقا كيفيت تصاوير در اين محصول از فناوري 4K Upscaler استفاده مي شود .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.